بازدید میدانی کارشناسان بازرسی و مدیریت عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان بعثت اشکنان
به گزارش روابط عمومی بیمارستان بعثت اشکنان دکتر « فاطمه امینی » رئیس بیمارستان بعثت اشکنان در این خصوص گفت : حضور میدانی تیم کارشناسان بازرسی و مدیریت عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ از بیمارستان بعثت اشکنان، با هدف بررسی عملکرد و پایش و نحوه خدمات رسانی در بیمارستان بعثت اشکنان انجام شد.

رئیس بیمارستان بعثت اشکنان در پایان ارزیابی کارشناسان بازرسی و مدیریت عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان بعثت اشکنان را رضایت مند اعلام نمودند.


نظر دهید